Pagina's

31 mei 2013

Mijn ringenstash. ♥

Honderden ringen in kleuren, vormen en patronen.
Dat zou ik wel willen.
Ik heb er dan vijf, maar ik vind ze wel prachtig.
Ik laat ze op mijn blog zien en niet op mijn Youtube, omdat het er maar vijf zijn.
Ik wou wel is kijken dat iets waarvan ik een video kon maken, op mijn blog verschijnt.

Per ring laat ik jullie één foto zien uit het doosje, en ook nog één om mijn vinger.

Het zit in deze ringenhouder, ik heb hem zelfgemaakt.



Dit is mijn eerste ring, het is een groene snorren ring, met 2 ringen.
Ik heb deze als cadeau gekregen.


Deze konijntjes ring heb ik bij de Claire's gekocht.
De shoplog daarvan kan je hier vinden.

                                     

Dan deze ring, het zijn 3 ringen in een, die kan je ook ronddraaien om je vinger.




Deze ring heeft een prachtig gevlochten patroon.



Dit is een panda ring.
Deze ring is zelfgemaakt door diegene die mij die snor ring heeft gegeven.

Dan waren dit mijn ringen alweer. Het is best snel klaar, maar zoveel ringen heb ik ook niet.