Pagina's

23 juni 2013

Review H&M Blush. ♥

Aaaaaah, mijn eerste H&M beauty-product.
Ik ben echt heel opgewonden, want vandaag review ik mijn eerste H&M beauty-product.
Ik heb voor een blush gekozen, omdat die mij erg aanspraken in de winkel.

Zo ziet de blush eruit, lekker simpel.

Ik heb 18 Sweet Rose.

De ingrediënten. (Het bevat parabenen.)

Zo ziet de blush eruit, wow.

De swatch van de blush.

Het is een hele mooie blush, het is meer een matte blush met een zilveren gloed eroverheen. Ik heb trouwens de 2 euro variant van Sweet Rose. Er is ook nog een 4 euro variant, die is iets anders. Ik wou die van 2 euro reviewen, sowieso omdat hij goedkoper is, maar ook omdat ik denk dat meer mensen voor de 2 euro variant gaan, het is dezelfde kwaliteit, maar dan een andere kleur. Verder heeft de H&M nog meer 2- en 4 euro varianten, dus neem zeker even een kijkje.
De blush is niet korrelig, verdeelt goed, blend goed, en is een echte beauty.
Ik geef deze blush een 8, ik raad hem zeker aan.
Deze blush is verkrijgbaar bij de H&M, en kost 2 euro.