Pagina's

19 juli 2013

Denise Day #1: Walibi, camping & mijlpalen? ♥

Hoi!
Ik had een poll op mijn blog gezet, gewoon uit interesse naar jullie smaak:
Wat wil je meer zien op mijn blog?
De opties waren:
-Beauty 4
-Fashion 5
-Lifestyle 3
-Random (Kletsen enzo) 4
Wat daarachter staat is de stemmen.
Veel van jullie willen fashion, waar ik duidelijk aan moet werken.
Maar het kletsen vinden mensen ook belangrijk, blijkt hieruit.
Dus eens in de maand, of 2x als er wat is, komt dus een Denise Day.
Ik begin maar met het nieuws waarom ik soms zo afwezig ben:
Ik probeer goed voor mijn blog te zorgen, maar 12 artikels vooruit werken is voor mij onmogelijk.
Ik zit nu even thuis, maar ben al heel lang op de camping.
Een lieve vriendin die staat op de camping, en wij komen daar vaak.
Dus daarom kan het zijn dat ik dan artikelen mis.
Ook voorspellen ze een hittegolf, dus wil ik de hele tijd in het zwembad liggen op de camping.
Nu heel leuk en goed nieuws!
Ik heb de 700 abonnee's, 20 volgers (Google & Bloglovin), bijna de 4000 views (Dit ligt eraan wanneer je dit leest), en meer dan 26.000 views op mijn Youtube-account.
Ik ben hier echt heel trots op, en ik ben er blij mee.
Gewoon omdat ik mijn Youtube (en mijn blog een beetje) echt heb zien groeien, en er zijn steeds meer mensen bijgekomen.
Dus bedankt iedereen die is geabonneerd, die op mijn blog & Youtube kijkt, en die me volgen. (Mijn Youtube-account: www.youtube.com/beautyxdenise)
Dan ook HEEL leuk nieuws!
Via Facebook kan je meedoen met de Fanta Challenge.
Ik en een vriendin hebben daaraan meegedaan.
Je kan nog steeds meedoen, maar wij hadden 1 doel: Walibi kaartjes.
We wouden heel graag met zijn tweeën naar Walibi, gewoon omdat het ons super leek.
We hebben de gekste dingen gedaan, maar uiteindelijk ging het om een 3e plaats bij de wekelijkse score.
Op de laatste dag stonden we 2e, dan kreeg je een Fanta BMX.
Echter, we wouden niet de BMX, maar de kaartjes van de 3e plek.
Daarna ging ik naar de camping, en ging ik ervan uit dat ik de BMX kreeg.
Totdat die vriendin sms't: JE HEBT DE WALIBI KAARTJES GEWONNEN!
Heel veel blijdschap later, blijkt dus dat de 3e ons nog had ingehaald. (Bedankt.)
Ik ga dus met die vriendin naar Walibi, gratis!
Het vervoer moeten we dan zelf regelen, maar het wordt fantastisch. (Flauwe woordgrap.)
Dit was wat ik wou vertellen, en hopelijk vonden jullie het leuk!