Pagina's

5 juli 2013

Review Catrice Absolute Eye Colour: 630 Fancy A Coppa Tea? ♥

Vandaag heb ik een review over een nieuwe oogschaduwkleur van Catrice.
Hij is als nieuw aangegeven, het kan dat hij er al wat langer was, maar hij is me niet echt opgevallen.

Het is nummer 630, Fancy A Coppa Tea? (Ik vind de naam echt heel leuk!)

Het heeft een hele mooie kleur.

De swatch op mijn hand.

Het is een hele mooie koperen kleur.
Het lijkt ook alsof er rosé goud doorheen zit, het is prachtig.
Het heeft een opvallende en speciale kleur, de shimmer is ook prachtig in het licht.
De pigmentatie is goed, het kan altijd beter, maar als je het opbouwt zou het eventueel wel kunnen.
Wel is het een beetje korrelig, en verlies je gauw al wat.
De kwaliteit-prijs verhouding vind ik ook meer dan goed!
Neem zeker even een kijkje bij Kruidvat, hij is 2,89.