Pagina's

29 juli 2013

Review Ebelin Make-up ei. ♥


Het woord: 'Beauty Blender' komt vast bekend voor.
Dat schattige eitje, voor foundation en concealer.
Maar dan komt ook het woord: 'prijzig' voorbij, want het is best wel een investering voor een sponsje.
Diverse merken zijn al gekomen met een dupe, maar ik test die van Ebelin.

Het zit in een plastic doosje, met daar achter nog een beschrijving.
Netjes, mooi roze, sponzig en de ei-vorm!

Ik deed deze foto er nog bij om de textuur te laten zien.
Het heeft een soort van zand-effect, allemaal kleine bolletjes.

Het ziet er allemaal netjes uit, maar werkt het ook fijn? Ja! Ik vind hem hartstikke fijn. Ik heb gelijk mijn foundationkwast in mijn kwastenbakje gedumpt, en mijn eitje in mijn everyday bakje gedaan!
Hij is stevig, maar niet hard. Hij bounced goed terug, en voelt lekker aan. Hij brengt heel gelijkmatig aan, laat geen vlekjes achter en laat het er natuurlijk uitzien. (Met een goede hoeveelheid foundation)
Ook voor concealers werkt hij fijn. Ik heb gelijk mijn concealerstick gebruikt, en hij behoudt de dekking, maar ziet er toch net ietsje natuurlijker uit dan bij mijn foundationkwast.
Ik ben dol op dit ding, en het is nog hartstikke budget ook!

Dit product heb ik gekocht in Duitsland, en was 2 euro 45.