Pagina's

19 augustus 2013

OOTD, NOTD, HOTD, FOTD: Matching Green & Cute. ♥

Dit keer heb ik een OOTD, NOTD, HOTD en FOTD voor jullie.
Leuke afkortingen, maar wat betekenen ze?
Ze zijn dus allemaal Engels.
Outfit, Nails, Hair, Face Of The Day.
Veel plezier met lezen!

Hier zie je een full face look, en hier komen alle producten voor het gezicht en lippen:
~ Essence Pureskin Anti-Spot Coverstick 01 Beige.
~ Bourjois Healthy Mix Foundation 52 Vanilla.
~ Essence All About Matt Fixing Compact Powder.
~ Sleek blush Rose Gold 926.
~ Essence Stay Matt Lipcream 03 Soft Nude.

Aangebracht met:
~ P2 Kabuki kwast LE Summer Attack.
~ Ebelin Make-up Sponge. (Beautyblender-dupe)
~ Ebelin Make-up & Concealer kwast.

Dit shirt heeft driekwart-mouwen en heeft linksonderin een strikje (licht te zien bij de broek.) Er staat 'Amazing Love' op met een donkergroen hartje met rozen. Ik vind deze meer geschikt voor de herfst, maar vond hem door het nu rottige weer ook wel toepasselijk. Deze komt van de V&D, maar is al wat ouder.

Dan deze zwarte broek. Hij is van de Cool Cat, en heeft voor de rest geen andere details, het is een erg simpele broek. Zoals jullie bij mijn linkerhand zien, heb ik een ring om. Ik heb een ring om met konijnenoortjes, zwarte om precies te zijn. Dan de binnenkant van de oortjes zijn felroze. Ik had hier een foto van, maar die is helaas verloren.

Deze foto is wat waziger, maar mijn camera focuste niet. Dus hier is dan een mooie kans om de producten te vertellen, de 'instructies' komen bij de volgende foto.

De producten zijn:
~ Catrice Intensif'Eye Wet & Dry Shadow 060 Brooke's Blue Lagoon.
~ Catrice Absolute Eye Colour 630 Fancy A Coppa Tea?
~ Catrice Absolute Eye Colour 070 Mr. Copper's Fields.
~ Catrice Absolute Eye Colour 470 Golden Evergreen.
~ Pupa Multiplay 09.
~ Rimmel London Sexy Curves mascara 02 Brown Black.
~ Essence I Love Stage Eyeshadowbase.

Aangebracht met:
~ Essence Eyeshadow brush.
~ Essence Smokey Eyes brush.
~ (Niet aangebracht, maar 'geholpen') Wimperkruller.

Wat heb ik gedaan:
1. Eerst breng je wat oogschaduwbasis aan, en smeer je het uit.
2. Dep met je vinger wat van 060 in de binnenste ooghoek, en blend het iets naar buiten
3. Verdeel 630 over de rest van je ooglid.
4. Breng 070 aan in de 'outer v'.
5. Breng als laatste van de oogschaduw 470 aan in de crease.
6. Breng Multiplay aan op je onderste waterrand.
7. Doe als laatste de Rimmel mascara op.

Ik heb mijn haar (2 kleine plukjes) naar achter gedaan met een kanten strikje van Claire's.

Ik heb een mooi (leger)groen lakje op gedaan, met een mooie gouden gloed. Hij is van Catrice en heet 33 In The Armee Glow.


Als laatste heb ik nog oorbellen in gedaan. Deze oorbellen doen me een beetje denken aan die Prince-koekjes, die met die sterretjes, alleen waren ze niet zwart, maar ook in het bruin! In ieder geval zijn deze van de Primark.