Pagina's

18 september 2013

Hoe nep ben jij tag. ♥

Sommige vrouwen willen er letterlijk uitzien als een Barbie, en hebben er heel veel voor over. Een spuitje hier, een spuitje daar. Zelf ben ik daar te jong voor, en heb er ook helemaal geen zin in, maar ik wou deze tag toch graag doen om toch even te kijken hoe nep ik ben.
Heb jij ooit cosmetische chirurgie ondergaan of zou je dat overwegen?
Echt spuiten of siliconen is niks voor een 14-jarige (vind ik) maar ik heb me wel is laten opereren, ja. Het was geen drastische operatie, maar ik had flaporen. Bij sommige mensen staat het ook gewoon, maar ik vond er niks aan. Ik heb ze dan ook naar achter laten zetten, ze hebben dus ook gesneden achter mijn oor. Eng idee, maar het is wel zo. *Ik was trouwens wel gewoon onder narcose.*
Draag jij wel eens valse wimpers?
1 keer geprobeerd voor een feestje: NOOIT MEER. Het zal vast wel aan mij liggen, maar ik ga de komende jaren niet met nepwimers bezig zijn, ik doe gewoon een laagje mascara en vind het wel goed.
Draag jij Hair Extentions?
Nee! Ik heb van mezelf al lang, (donker)blond haar, en ben er tevreden mee. Het is ongeveer 80 centimeter, dus extentions zijn niet nodig. Al snap ik wel dat je dat zou nemen, want het is toch wel mooi.
Heb jij iedere dag make-up op?
Bijna elke dag kun je wel zeggen, ja. Ik vind het leuk om te doen en het is bijna standaard geworden. Ik zou wel met make-up de deur uitkunnen, maar dan doe ik het liefst nog even mascara op.
Draag jij nep nagels?
1 jaar geleden nog wel. Nu liggen ze in de kast en doe ik er niks meer mee. Het verpest je nagels, en ik wil mijn nagels goed verzorgen, zodat je lang groeien.
















Benieuwd hoe fake ik eigenlijk ben? Kijk dan nog even verder.


Verf jij je haar?
Nee, daar heb ik (nog) geen behoefte aan. Er zijn wel meiden die dat op hun 14e doen, maar ik ben tevreden met mijn haarkleur, en ik weet zeker dat het mijn haar gaat verpesten. Ik heb ook een natuurlijke ombre-effect. Mijn haar loopt van donkerblond naar goudblond, ben daar blij mee.
Gebruik jij zelbruiner?
Nee, en ik zou ook geen idee hebben hoe. Ik heb het een keer gekregen bij allemaal testertjes, maar ik geef ze wel een keer weg. Ik ben het ook niet van plan, ik word wel gewoon natuurlijk bruin.
Ga jij wel eens onder de zonnebank?
Nee, en ik denk dat ik wel kan zeggen dat dat nooit wordt. Je kan het geen claustrofobie noemen, zo erg is het niet. Maar bij zulke kleine ruimtes krijg ik het gewoon benauwd, en ben ik erg, tja.. in shock, laat ik het zo maar noemen. Ook is het (volgens mij) niet goed voor je.
Heb jij tatoeages?
Nee, maar het lijkt me wel mooi. Het kan natuurlijk zijn dat je dol bent op tatoeages, maar sommige vind ik gewoon te veel. Een paar tatoeages vind ik wel leuk, maar helemaal vol vind ik zelf te veel. Ik zou het liefst dan geen tattoo voor de sier willen, maar dat er een betekenis achter zit.
Heb jij piercings?
Ik heb gaatjes in mijn oren laten schieten vroeger, maar voor de rest heb ik ook niks en weet ik zeker dat het bij gaatjes in mijn oren blijft.
Heb je gebleekte tanden?
Nee, en daar heb ik ook geen zin in. Misschien voor iets heel speciaals, maar nu niet. Ik ben dus ook nog maar 14, en doe zulke dingen ook niet.
Nou, over het algemeen ben ik volgens mij wel 'echt'. Al zijn er sommige puntjes die aanduiden dat ik toch wel een beetje nep ben. Je mag de tag gerust overnemen, ik heb hem niet bedacht, dus iedereen kan hem overnemen.