Pagina's

5 januari 2014

Wat gaat er weg bij Essence & Catrice? ♥

Veel beautybloggers hebben het er al over: Essence en Catrice krijgen weer nieuwe producten. Ik ga juist zeggen wat er weggaat. Ik ben enthousiast over de nieuwe producten en natuurlijk: Alle producten die weggaan zijn 50% korting! Onderaan de pagina vind je mijn eigen wishlist van deze producten.

Benieuwd naar de producten? Klik verder.

Ogen:





Lippen:




Gezicht:






Nagels:




Er zitten bij Catrice niet echt producten bij die ik perse moet in gaan slaan, maar er zijn wel wat dingetjes waar ik nieuwsgierig naar ben en graag wil proberen voor de helft van de prijs. Is dat bij Essence ook zo, of juist helemaal niet?
Ogen:








Lippen:







Gezicht:





Nagellak:




Wishlist van de producten:

- Catrice Lashes To Kill Mascara.
- Catrice Prime And Fine Higlighting Powder.
- Catrice Defining Blush 060.
- Essence Stay Matt Lip Cream 01.
- Essence Glossy Lipbalm Apple Pie.
- Essence Sparkle Sand Effect Nailpolish 163 & 156.