Pagina's

23 juli 2014

Music In My Life #2: De lijst van de bands.

 Het is al een tijdje geleden dat ik over de muziek in mijn leven heb gepraat. Dat is omdat ik er niet zo om geef wat nu de nieuwste liedjes zijn, of dat het liedje al best oud is; ik luister vaak heel lang dezelfde liedjes. Het is nu alweer meer dan een half jaar geleden, en ik heb wat andere liedjes gevonden.

Ben je benieuwd? Klik op 'Lees verder.'



In de vorige 'MIML' stond de leuke boyband One Direction, en ook deze keer valt er niet meer aan te ontkomen. Ik ben dus 24 juni naar het concert geweest, en het was geweldig! Ik hoop dat er nog een keer in 2015 een concert komt ergens in de Benelux, want dan ben ik erbij. En laat One Direction toevallig vandaag 4 jaar bestaan! 

Ik heb deze keer voor 2 liedjes gekozen die een beetje ondergewaardeerd zijn (ook vind ik Story Of My Life prachtig, maar die is al vrij bekend);
- Through The Dark, het is een vrolijk maar ook rustig liedje, en ik vind dat het veel meer bekendheid (een een music video) hoort te krijgen. (Dit is de link)
- Happily is een vrolijk liedje, ik word er echt blij van. Ook dit is een leuk liedje! (Dit is de link)

Dan hebben we een normale band (geen boy band, ze spelen zelf instrumenten), hun zijn vooral bekend geworden door One Direction; 5 Seconds Of Summer. Ze waren het voorprogramma bij One Direction, dat was zo gaaf! Ik ben nog bezig met andere liedjes van hun opzoeken, maar ik ben er dus volop mee bezig. 

Dit zijn wat rustigere liedjes, maar naarmate het refrein wordt het wat sneller;
- Amnesia is een liedje met een mooie betekenis, en een rustig liedje is soms ook wel is fijn. (Dit is de link)
- Heartbreak Girl is zo'n apart en mooi liedje, ik moest hem eerst een paar keer luisteren voordat ik de lyrics pas snapte, maar dat maakte het juist specialer. (Dit is de link)

Als laatste band The Vamps, ik kan (nog) niet zeggen dat ik echt fan ben, maar een beetje toch al wel! Ik kwam ze tegen in de afspeellijst van mijn zus, en vroeg wie dat waren en hoe het liedje heet. 

Ook voor deze band heb ik 2 liedjes uitgekozen, en één waar ik het dus net over had;
- Last Night is het liedje die ik aan mijn zus vroeg, het is zo'n vrolijk en druk liedje, en de music video vind ik ook leuk. (Dit is de link)
- Dit liedje is samen met Demi Lovato, ze maakt het liedje echt af. Simpelweg een leuk liedje. (Dit is de link)

Zoals jullie zien alleen maar (boy)bands, maar ik hou van de liedjes die bands tegenwoordig maken. Misschien is dat over een tijdje wel anders (waarschijnlijk niet, haha).