Pagina's

16 november 2015

Wishlist Kerstmis: Beauty


Ik ben nu al een paar weken in de kerststemming, en daardoor ben ik al vrij vroeg gaan kijken naar wat ik zou willen voor Kerstmis. Alles wat ik krijg vind ik geweldig, maar dit zijn dingen dat als ik iets zou moeten noemen, dit het zou zijn. 


Hierboven zie je de welbekende M.A.C Faux lipstick. Ik droeg eigenlijk nooit lipstick omdat de linker- en rechterkant van mijn lippen erg oneven zijn. Nu lijkt het me juist mooi om dat te kunnen corrigeren, en dan vooral met zo'n mooie lipstick. 
Deze lipstick is verkrijgbaar bij sommige Douglas-filialen en online voor €19,50


Dit is een foundation die ik pas heb ontdekt, en niet meer heb kunnen vergeten. Ik zou hem graag willen vergeten, want ik vind hem te duur en ik niet zoveel geld aan een foundation wil besteden. Het is de Estée Lauder Double Wear Foundation, en ik denk dat veel mensen er al over hebben gehoord.
Deze foundation is verkrijgbaar bij de Ici Paris XL-filialen en online voor €39,51

Een prachtige highlighter, misschien wil ik hem ook wel omdat hij zo gehypet is, en ik een mooie, warme highlighter wil. Het enige wat me weerhoudt is de prijs, want ook dit vind ik te duur voor zo'n product. Maar het gaat in dit artikel er niet over dat ik het te duur vind, maar of ik het graag zou willen en dat wil ik zeker!
Deze highlighter is verkrijgbaar bij sommige Douglas-filialen en online voor €29,50


Ik weet niet waarom, maar toen ik deze kwast zag wou ik hem gelijk hebben. Ik zie sommige Youtubers deze kwasten gebruiken voor hun bronzer, en dat leek me best handig want zo krijg je een strakkere lijn dan met de kwast die ik nu heb. 
Deze kwast is niet verkrijgbaar bij Douglas-filialen maar wel online voor €13,95


Een product wat ik al heel lang wil, maar zelf nog steeds niet heb gekocht is de NYX blush in Taupe. Ik zie hem nooit in de Douglas liggen als ik er ben, en online bestellen doe ik dan net niet voor alleen deze blush, die ik voor het shapen wil gebruiken. Maar hij is wel redelijk goedkoop, dus wie weet komt hij toch een keer terecht in mijn stash. 
Deze blush is verkrijgbaar bij sommige Douglas-filialen en online voor €6,99




































Weer een kwast van Zoeva, namelijk 107 voor het gezicht. Ik weet niet precies waar ik hem voor ga gebruiken, misschien voor blush of voor poeder. Ook met zo'n kwast heb ik wel eens Youtubers hun make-up zien doen, en ik vond hem er wel leuk uitzien. 
Deze kwast is niet verkrijgbaar bij Douglas-filialen maar wel online voor €17,95














































Ik heb soms aan het einde van de dag een glimmend hoofd, waarbij mijn foundation en concealer ook een beetje in de lijntjes zijn getrokken. Daarom heb ik deze NYX Matte Finish setting spray erbij gedaan, zodat die het kan voorkomen. Ik weet dat er ook een van de Etos is waar veel bloggers positief over zijn, maar helaas is die (nog) niet in ons filiaal te vinden. 
Deze spray is verkrijgbaar bij sommige Douglas-filialen en online voor €9,95



Dan iets waar ik reviews heb gelezen waarbij mensen zo ongelofelijk enthousiast zijn, dat ik er zo nieuwsgierig naar ben geworden. Ik ben op sommige dagen best tevreden met hoe ik mijn wenkbrauwen heb gedaan, maar ik denk dat deze Maybelline Brow Satin mij daar mee gaat helpen. Hij is qua prijs misschien wat duur voor wat je krijgt, maar als er een keer een actie is, zal ik hem zeker kopen. 
Deze Brow Satin is verkrijgbaar bij Kruidvat en online voor €11,99













































Ik smelt al helemaal als ik dit palette zie, het zijn allemaal prachtige kleuren en ik zie me ze al helemaal dragen. Het is het Too Faced Chocolate Bar, en hij ruikt ook echt naar chocolade als je dat nog niet wist. Ik heb het palette altijd al mooi gevonden, maar ook de prijs vind ik nog best meevallen. Je betaalt per oogschaduw uitgerekend 2,80 dat is 10 cent minder dan een Catrice mono oogschaduw. 
Dit palette is verkrijgbaar online via Sephora en is omgerekend €45,45

Dit is alles waar ik de afgelopen tijd erg enthousiast over ben, misschien over een paar weken zijn het nog meer dingen. Als het er genoeg zijn, zal ik er nog een artikel over maken, zo kan je misschien ook een beetje geïnspireerd raken als je een lijstje mag maken van wat je nog graag wilt.