Pagina's

14 maart 2016

Review Essence Mosaic blush

Catrice en Essence hebben laatst hun assortiment vernieuwd, en toen ik een paar dagen geleden bij de Kruidvat kwam, zag ik dat ze de nieuwe producten van Essence hebben. Ik heb al een paar dingen gekocht, en voor andere dingen wil ik nog wat meer reviews lezen. Dus je kan de komende tijd wel wat reviews van Essence verwachten. Catrice komt later omdat die bij ons filiaal nog niet is vervangen voor de nieuwe producten.

Ik heb de kleur 20 All you need is pink gekocht, deze vond ik het mooiste en was ik het meest benieuwd naar. Er zijn in totaal 4 kleuren, en ik ben van plan om 10 Miss Floral Coral ook nog te kopen. De blush heeft een warme gloed, en gouden shimmer in zich, dat vind ik het allermooist. Zoals de naam het al zegt zijn de kleuren verdeeld in een mozaïekpatroon, een lichtroze, peachy en een donkerder roze kleur. 




En dit zijn de swatches op mijn arm en wang. Ik vind de kleur echt heel mooi, het is een zalmroze kleur met een warme gouden gloed. Deze is ook heel mooi voor in de lente en zomer, want als de zon schijnt zie je de gouden shimmer nog beter. Ik heb deze blush al toegevoegd aan mijn everyday make-up, ik ga hem zeker vaker dragen, en ben heel benieuwd of de andere producten van Essence me ook zo gaan bevallen. 

De Mosaic blushes zijn verkrijgbaar bij de Kruidvat voor €2,99.