Pagina's

19 juli 2013

Etos & Action lipgloss.

Ik heb de winactie van beautydelicious (Jennifer) gewonnen, en ontving deze producten.
Dit is een mini lipgloss van de Etos.
Het is een mooie roze kleur met zilveren shimmer.
Deze Action lipgloss is kersenrood, en heeft zilveren shimmer.
Het is een dust plug, dus je kan hem in (o.a.) je mobiel doen.
Je koopt ze in een pakketje.

Voorbeeld van de Action dust plug.
Linker: Etos.
Rechter: Action.
Mijn lippen zonder iets erop.

Mijn lippen met de Etos lipgloss.
Mijn lippen met de Action lipgloss.

Dit zijn 2 leuke lipglossjes.
Ze zijn klein en dus handig om mee te nemen.
Vooral die van de Action, met de dust plug.
Die van de Etos geeft een beetje shimmer af, een mooie glans een een roze gloed.
Die van de Action geeft een rood kleurtje af, met meer shimmer en een mooie glans.
Ze blijven ongeveer een uurtje zitten, dan 'trekt het in.'
Ik ben heel blij met deze 2 lipglossjes.