Pagina's

30 juli 2013

Review Ebelin Make-up & Concealer Kwast. ♥


In mijn vorige review hebben jullie al gezien dat ik dol ben op het make-up ei van Ebelin.
Kan deze meid veranderen, of blijft het eitje op nummer 1?
Ik review vandaag de Ebelin Make-up & Concealer Kwast.
Hij zit netjes in een plastic tasje, met karton. (Ik heb het tasje al opengemaakt.)
Het ziet er netjes uit.
Zo ziet de kwast eruit, uit de verpakking.
Zo ver staan de haartjes uit elkaar.

Is de kwast fijner dan het eitje? Nee. Je kan niet deppen zoals bij het eitje, je moet smeren. Hij brengt het gelijkmatig aan, maar het valt meer op dat je foundation op hebt. Laten we even stoppen met vergelijken en gewoon vragen: Vind ik hem fijn? Hij is fijn, zeer fijn voor deze prijs. Hij is toch wel anders dan een foundation kwast, door het bolle en grote. Maar ook deze doet goed zijn werk!

Deze kwast heb ik gekocht in Duitsland en is 3 euro 95.