Pagina's

21 augustus 2013

Everyday make-up bakje update. ~ Augustus 2013. ♥


Vandaag heb ik een update van mijn everyday make-up bakje.
Ik wou graag een update doen, omdat het erg is veranderd.
Om een video te posten, vond ik too much, dus heb ik voor mijn blog gekozen!


Dit zijn de dingen die hetzelfde zijn, wil je wat meer details weten, klik dan hier voor het oude bakje.


Dit zijn de nieuwe producten, meer dan de helft!


Een blauwe Catrice oogschaduw: 060 en een Gosh cream blush: 001.


De mooie goud met roze: 070. En een groene-mos kleur, 470 Golden Evergreen. (Niet zichtbaar.)


630, een koperen kleurtje, (ook niet zichtbaar) 070 Mr. Copper's Fields.


Een mooie chocolade-bruin is 020, en een drie-in-een in 010.


De lip cream in 03 en de mascara in 001.


Als allerlaatste van Catrice, een lipliner in 020, en een blauwe eyeliner in 050.

Dat was het alweer!