Pagina's

8 augustus 2013

Pinterest DIY's. ♥

Ik ben sinds een tijdje echt dol op Pinterest!
Leuke diy's, inspiratie's, en ook mooie foto's.
Ik heb zelf wat beauty-diy's van Pinterest gehaald, zelf heb ik ze nog niet gedaan, maar ik wil het graag een keer doen!
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, veel plezier!
Ooooeh, ik heb zelf ook steentjes, dus 2 kan ik sowieso doen!
1 is ook heel leuk, misschien om nog wat mee te knutselen!
De rest is gewoon hartstikke leuk, maar past het niet in/bij mijn kamer.

Wat schattig!
Net of het gedipt is in verf, maar veel minder geklieder en goedkoper!

Deze moet ik doen!
Makkelijke cake-pops, met alleen een cake en iets om te binden.
Hier zal je snel een kook-video van online zien komen!

Gewoon wat papier, en een superleuk effect!
Zelf heb ik kleine spotjes, dus heeft dat geen zin.
(Zou het effect hebben als je ander kleur papier zou doen?)

Ooooeh, ook deze moet ik doen! Ik heb nog wat leuke bedeltjes.
Misschien leuk als cadeautje voor iemand?

Heb je die leuke armbandjes gemaakt voor iemand?
Of heb je gewoon een mooi opbergdoosje nodig zonder het te kopen?
Tada!

Ook weer superleuk als cadeautje, maar ook leuk voor jezelf!
Redelijk simpel, en je hebt er niet veel voor nodig.

Een paar leuke ideetjes voor homemade-maskers.
Misschien leuk om is uit te proberen en zeggen hoe het is?

De 2e en 5e lijken me wel handig voor mij.
Alleen lijkt het me dat door de olie je huid weer té vet wordt, of zit ik er naast?

Neem een schoenendoos, versier hem.
Label de nagellakjes met die witte stickers.
Knip een gaatje, of doe het met een perforator, dat lijkt me handiger.
Voila, het is al klaar.

Dit was het alweer, moet ik dit vaker doen?
Maar dan bijvoorbeeld met andere categorieën?
En zouden jullie het leuk vinden om elke zaterdag/zondag een diy te zien?