Pagina's

20 juli 2014

NYC IndividualEyes palette.

 Er was een tijd geleden een '2e product gratis-actie' op NYC bij Kruidvat. Ik heb toen 2 oogschaduwpalettes gekocht, die ik al een tijdje wou. Ze zijn van NYC, en ik ga zei beiden reviewen! 



Dit is het palette voor bruine ogen. Het bevat 4 oogschaduwkleuren, vrij koel allemaal. Ook nog een oogschaduwbasis (links), en een highlighter (rechts). Ik gebruik de highlighter vrij vaak in mijn binnenste ooghoek, een mooie highlighter. De oogschaduwbasis vind ik niet zo fijn, het kan er mee door. Wel beginnen ze een beetje te 'zweten' als het wat warmer is. 

Dit zijn de swatches van het eerste palette. Helemaal links zie je de highlighter, daarna volgt een koele, zilveren kleur. Daarnaast is een taupe kleur te vinden. Ik zal even tussendoor zeggen dat dit palette niet echt iets voor mij is, warm past meer in mijn straatje. Daarnaast is een aubergine-kleurige oogschaduw te zien, en als laatste en donkerblauwe oogschaduw met glitters. 

Dan hier het palette voor de blauwe ogen, wat meer warme tinten, yes! Ik heb trouwens palettes voor blauwe ogen en bruine ogen, maar zelf heb ik groene ogen, haha. Het palette voor groene ogen was helaas uitverkocht. Ook hier zitten weer een basis en highlighter. Dan heb je links een goudgele kleur, daarnaast een lichte taupekleur, dan heb je nog een warme bruine kleur, en de laatste kleur is bordeaux, met een mooie paarse ondertoon.

En hier de swatches van het andere palette. Hiervan is alweer de pigmentatie goed, en de kleuren zijn gewoon mooi. Maar dat is het ook wel.. Ik vind de kleuren mooi, maar speciaal vind ik het niet echt. Maar voor zo'n prijs bevalt één van de palettes vast wel. Ik denk dan toch dat de voorkeur gaat naar het laatste palette, omdat -zoals ik al zei- warm meer bij mij past.


En vandaag heb ik nog een simpele ooglook gemaakt met het laatste palette. Ik heb de goudgele kleur op het eerste deel van het bewegend ooglid gebruikt, en de bordeauxkleur op het tweede deel, en nog wat vervaagt in de crease. 

Ze kosten €4,99 en zijn verkrijgbaar bij het Kruidvat.