Pagina's

15 november 2015

Een nieuwe start


Ik ben een hele tijd niet bezig geweest met bloggen. 
Niet omdat ik er geen zin meer in had, maar omdat ik de kwaliteit van mijn artikelen onder de maat vind en ik wou pas weer beginnen zodra ik wist dat ik weer met passie zou gaan bloggen. 

Het was erg moeilijk om te bepalen wanneer dat zou zijn, maar meestal wanneer de koudere dagen aanbreken, krijg ik weer enorm de drang om te beginnen met bloggen. Betekent dat dat ik er over een half jaar weer mee stop? Ik kan dat nu nog niet zeggen, maar ik denk dat het dit keer wel eens anders kan gaan lopen.

Ik begon een blog omdat ik een passie had voor make-up, en die graag wou delen met mensen. Ik ben die vorig jaar een beetje verloren, ik wou er zo min mogelijk tijd aan besteden en vond het niet meer interessant. Maar de afgelopen paar maanden ben ik weer meer geïnteresseerd geraakt in make-up. Ik kan er soms wel uren mee bezig zijn, ik doe het ook als ik niet de deur uitga en ik vind het ook leuk om nieuwe merken te ontdekken. 

Zoals je misschien al gezien hebt, komen er meerdere artikelen per week op deze blog. Dat moet ik nog wel een beetje opbouwen, maar ik wil over een maand daar sowieso al mee bezig zijn. Ik ga niet volgens een bepaald schema bloggen, omdat ik me dan soms verplicht voel, en dan komen er (uit ervaring) slechte artikelen waar ik niet tevreden over ben. 

Ik hoop dat ik jullie voor nu genoeg geïnformeerd heb, en ik kijk er nu al naar uit om weer bezig te zijn met nieuwe artikelen.