Pagina's

22 mei 2013

Hoesjes van AML Telecom. ♥

Nog steeds op zoek naar een hoesje voor je mobiel, maar nog steeds niet gevonden?
Neem zeker een kijkje bij: www.amltelecom.com!
Ze hebben er niet alleen hoesjes voor je mobiel, maar nog veel meer andere gadgets.
Ook hebben ze vele dingen voor je camera.
Zelf heb ik een niet heel bekende telefoon, maar ik heb er toch een hoesje voor gevonden.
Ik heb 3 hoesjes van de site gekregen, en hier laat ik ze zien.
Ik heb de Samsung Galaxy TXT.
 
Dit zijn de 3 hoesjes die ik heb gekregen.
 

 
 
Nog even wat foto's hoe ze om mijn mobiel zitten:




Alle hoesjes zijn 6 euro 99. Het zijn harde hoesjes, en ze zijn er makkelijk af te klikken. Wat wel jammer is, is dat de 2 witte een beetje doorschijnend zijn, dus dat de kleuren er net iets minder fel uitzien. Voor de rest ben ik ook bang dat die rhinostones op hoesje 2 en 3 eraf gaan, maar daar kan ik nog niks over zeggen. Al met al vind ik dit top-hoesjes en zou ik zeker even een kijkje nemen!