Pagina's

20 mei 2013

Review Action Nagelstickers. ♥

Een paar dagen geleden ben ik wezen shoppen bij de Action,
en eindelijk hadden ze weer nieuwe nagelstickers.
Ik heb een setje mee te nemen om voor jullie te reviewen!
 
Er zitten 14 stickers met verschillende maten in het setje.
Je kan uit ongeveer 6 designs en kleuren kiezen. (Bij mijn Action.)
 
Zo ziet de verpakking eruit, heel standaard.


Er waren al 2 nagels kapot voordat ik ze kocht.

Ik heb de zwarte met de glimmende steentjes.
 

Eerst verwijder je je nagellak.
 
Breng daarna basecoat aan.
 
 
Meet de maten op van de nagelstickers.

Dit is mijn eerste nagel.





6 uur na het aanbrengen.
 
Dag 2. 

Dag 3.
 
 Het patroon: Veel variatie, heel schattig, gedetailleerd, de pixels zijn soms wel zichtbaar. 7
Aanbrengen: Breken/Scheuren snel af, zijn niet goed te knippen. 4
De stickers: Ze plakken goed, stinken verschrikkelijk rubber/teerachtig. 6
 
Totaal cijfer: 5,7.
 
De stickers krijgen een 5,7, het patroon heeft ze echt gered.
Ik kon niks anders dan een 4 geven voor de stickers aanbrengen, het is gewoon een rotklus. 
Na 6 uur computeren en what'sappen was het er al veel van af gesleten.
Zelfs nadat ik nog een extra laagje topcoat aanbracht.
Ik raad dit product niet aan, en ik zou ze laten liggen, al zijn ze zo goedkoop.
Deze nagelstickers zijn verkrijgbaar bij de Action en kost 60 cent.