Pagina's

19 mei 2013

Review Chupa Chups Lipgloss. ♥

Dit is een review van de Chupa Chups lipgloss.
Jullie hebben vast wel van Chupa Chups gehoord.
Ja, het is dat lolly-merk.
Ik heb de smaak strawberry (aardbei), maar er zijn nog veel andere smaken.
Ik heb deze gekocht bij de Primark voor 2 euro 50.
 
 
Zo ziet de verpakking eruit, op het eerste gezicht lijkt het gewoon op een lolly, supercute. Het ziet er vrolijk en leuk uit.
 
 
Dit is het kwastje, het is lekker zacht, en ziet er goed uit.

Hierboven de swatch op mijn hand, hij geeft een lichtroze glow af, wauw.
 
Dat is de swatch op mijn lip, hij geeft een subtiel kleurtje af, en een mooie glans.
 
Verpakking: Ziet er leuk uit, en is heel schattig. 9
De geur: Ruikt heerlijk, ruikt naar de lolly-variant aardbei. 9
De applicator: Lekker zacht, fijn formaat. 8
De kleur: Een lichtroze glans, niet heel verrassend. 7
Hoelang blijft het zitten: Na het drinken, was ik het al kwijt. 5
 
Totaal cijfer: 7,6.
 
Deze lipgloss is zeker een aanrader, vermijd wel even het drinken en eten, want
anders ben je de lipgloss zo kwijt, maar het is wel een mooie, fijne lipgloss.