Pagina's

24 mei 2013

Review Makeup-Bestellen Foundation Kwast. ♥

Vandaag heb ik een review voor jullie!
Het is een review over de foundation kwast van Makeup-Bestellen.
Je kan deze (en meerdere) kwast(en) vinden op: Makeup-kwasten.
Vandaag review ik dus de foundation kwast voor jullie, die kan je vinden op: Foundation kwast., deze kost 8 euro 75.
 
'Deze foundation make-up kwast hebben wij zelf ontwikkeld om uw foundation eenvoudig, mooi, egaal en gelijkmatig aan te brengen. Dit zorgt voor een natuurlijk resultaat. De foundation wordt op deze manier in een dun laagje aangebracht, zodat alle delen van het gelaat kunnen worden geraakt.'
 
Ik ga voor jullie reviewen of deze foundation kwast echt wel zo goed is als ze beloven.

Zo ziet de kwast eruit, hij loopt over van geel naar bruin.
 
De kwasten zijn van hunzelf, Makeup-Bestellen.
 

                                          Foundation, aangebracht met de kwast.

 
Het is een fijne kwast, voor een redelijke prijs. Het is voor mij een redelijke prijs, omdat ik zelf geen geld verdien, dat kan voor de ander weer een goede prijs zijn!
Het is een zachte kwast, stevig maar soepel genoeg, de haartjes vallen niet uit, brengt fijn aan en zonder strepen! Ik geef deze kwast toch echt wel een 9.
Als je een keer iets wilt bestellen op Makeup-Bestellen raad ik de foundation kwast echt aan!