Pagina's

28 mei 2013

Review Vichy NutriExtra handcrème. ♥

Ben je nog steeds opzoek naar een goede online apotheek en cosmetica webshop?
www.skinpharma.nl   is bijna de grootste online webshop met apotheek cosmetica. Wil je Vichy, La Roche-PosayBiodermal, Eucerin, enzovoorts online kopen, dan kan dat vanaf nu bij  Skinpharma.nl.

Kirsten (kirstensbeautylife) en ik kregen een pakketje binnengestuurd van SkinPharma.
Op www.kirstensbeautylife.blogspot.nl vind je reviews, en op die van mij.
Ik ga schrijven over de Vichy handcrème en shampoo.



Het kwam geleverd in dit tasje van Vichy, cute.
Zo ziet de handcrème eruit.
Wat informatie.

Gewoon een simpele opening.

Een foto van mijn hand zonder crème.

Mijn vingers. (Sorry voor de velletjes, mijn handen zijn heel droog.)

De palm van mijn hand.

De substantie van de crème.

Mijn hand met crème.

Mijn vingers met de crème.

De palm van mijn hand met crème.


Het is een fijne crème. Hij plakt niet en ruikt heerlijk. Wel vind ik dat hij niet heel snel intrekt, en dat je als je wat zweethanden hebt, het heel vettig en vies aanvoelt. Over het algemeen is deze handcrème wel oké, het maakt mijn hand zacht, en verzorgt een beetje. Dat wauw-gevoel krijg ik nog niet. Van mij krijgt het een mooie 7. Je kan deze handcrème hier vinden.