Pagina's

4 juni 2013

Haren krullen met sokken. ♥

Je kan je haren krullen met een krultang, krulspelden, een vlecht (lang) inhouden.
Maar met sokken?
Ik vond het maar raar, wat is dat nou voor geks.
Uiteindelijk ben ik het gaan proberen, en ik laat jullie vandaag het resultaat zien.

Wat heb je nodig:
-Sokken.
-Een borstel.
(-Eventueel haarlak.)
Dat is alles!

Ik gebruik 7 paar sokken, oftewel 14 sokken, je moet even kijken hoeveel je er wil, heb je meer sokken, heb je ook meer krullen.
Borstel eerst even je haren door.
Dit is mijn haar van tevoren.
Pak lange sokken, zodat je ze goed kan vastknopen, ik heb 7 paar.
Pak een pluk naar jouw gewenste grootte.
Hoe groter de pluk, hoe minder de krul.
Sla je haar om de sok heen, en draai hem telkens weer verder.
Je mag zelf bepalen welke kant je hem opdraait, dat ligt eraan wat voor krul je wil.

Dan ga je er nu mee slapen, je kan het zo lang inhouden als je wilt.
Het liefst minimaal 7 of 8 uur.
De sokken horen een beetje bovenop je hoofd te zitten.
Eindresultaat rechtervoorkant.
Eindresultaat achterkant.

Je krijgt er prachtige krullen mee! Je moet wel gefocust je sok oprollen, en dat het goed blijft, anders krijg je rare plukjes. Voor de rest is dit een heel budget-idee voor krullen, en ook zeker simpel!