Pagina's

3 juni 2013

Review Lush BIG shampoo. ♥

Futloos, dof en vet haar?
Niet met deze shampoo!
Vandaag schrijf ik wat over een shampoo van Lush.
Meestal schrijf ik niks over gekochte haarproducten, maar dit moet ik met jullie delen.
Mijn haar is lang en heeft helemaal geen krullen, zelfs geen slag.
Mijn haar loopt strak langs mijn gezicht, en na 1 dag is mijn haar al wat vettig na het douchen.
Toen ik een review had gelezen van deze shampoo was ik verkocht.
Geen vet haar? Geen futloos haar? Die moet ik hebben.
Het is een zeezout shampoo, er zitten grove korrels zout in.
Fijn dat alles er goed en gedetailleerd op staat!
Hier zijn de ingrediënten, als eerste het zeezout.
Het heeft een witte maar ook transparante kleur.
Zo zien mijn haren eruit na het douchen, helemaal droog.

Hij is superfijn, én zuinig in gebruik! Je hebt echt maar een klein beetje nodig, en hij schuimt als een gek! Hij is wel 18 euro 25, het is een grote investering, maar het is het echt waard!
Het ruikt heel erg fris, het doet me denken aan het strand en de zee.Het voelt in het begin heel raar, omdat er van die grove korrels in zitten.Je moet het goed uitspoelen, anders kan het zijn dat de korrels in je haar blijven zitten. Het doet me denken aan beach hair, met een slag, en het ziet er heel gezond en fris uit. Je haar blijft 3 dagen vetvrij, na de 2e dag verlies je wel een beetje het volume. Dit product krijgt van mij een dikke dikke 9, en raad ik zeker aan!