Pagina's

7 juni 2013

Review Catrice LE Hip Trip Sheer Lipstick. ♥

Hi!
Vandaag heb ik een review voor jullie van een limited edition.
Het is de Catrice Sheer Lipstick in The Salmon Dance.

Zo ziet de verpakking eruit, heel simpel.

De kleur, de nummer en de naam.

Zo ziet de lipstick eruit.

De swatch, heel naturel.

Op mijn lippen geeft hij een lichte glans, en net een beetje kleur.


Het is een fijne lipstick, zeker voor mensen die wat op hun lippen willen hebben, maar het niet te fel willen. Het is een matte lipstick, en ik vind het daarom wel mooi dat hij sheer is. Hij is heel creamy, misschien wel iets té erg. Het geeft je lippen een vettig laagje, wat het wel beter maakt is dat het niet zo snel uitdroogt. Het blijft goed zitten, maar na het drinken of eten moet je hem toch wel zeker even bijwerken! Ik geef deze lipstick een 7+, ik vind hem fijn, maar ben er niet gek op.
Deze lipstick kun je kopen bij de Kruidvat en kost 3 euro 99.