Pagina's

7 juni 2013

Review Lush Tea Tree Toner. ♥

Vandaag een review over een verzorgingsproduct.
Ik heb niet heel veel verzorging, maar van dit wou ik graag een review schrijven.
Veel plezier!


Zo ziet de toner eruit.

Hun site en informatie over de toner.

De ingrediënten.

Sorry dat deze zo staat, maar op de een of andere manier doet Blogger dat.


 Het werkt heerlijk verfrissend, lekker voor dit warme weer, het trekt snel in en is lekker verzorgend. Bij 1 spuit is mijn gezicht al nat, het is zeker zuinig in gebruik.
Ik raad dit product aan, zeker voor dit weer, is het heerlijk als je zo'n opfrisbeurt krijgt.
Dit product krijgt van mij een 8, top!
Trouwens, ik heb het flesje van 100 gram, je hebt ook nog een grotere.
Die van 100 gram kost 5 euro 55, hij is verkrijgbaar bij Lush.
Dit is echt een aanrader, want hij is best goedkoop voor zo'n fijn product, dus kijk een keertje!