Pagina's

1 juni 2013

In The Spotlight: Action producten. ♥

Ik kom vaak bij de Action, want het is meestal wel goed en een goedkope winkel.
Omdat het zo goedkoop is, vond ik het wel leuk om jullie wat nieuws te laten zien van mij.
Ik ga laten zien wat ik van een bepaalde winkel fijn vind, of vaak gebruik.
Er kan natuurlijk wel nog meer bij, maar dit zijn de echte hoogtepunten.

Ik heb voor 4 producten gekozen.


De puistjes patch. Opzich klinkt het heel raar, maar ik vind ze fijn!
Ik maak mijn verhaal niet te lang, maar door de patches zijn mijn puistjes eerder weg.
Deze zijn 80/90 cent.

Zo zien ze eruit, groot en klein.


Dan dit statief. Het is een klein statiefje, maar je kan hem nog groter uitschuiven.
Voor het foto's maken en video's maken is 'ie gewoon heel fijn.
Het is geen mega professioneel statief, maar wel gewoon heel handig.
Deze is ongeveer 90 cent.

Het kleine plateautje kan omhoog gedraaid worden, en het schroefje moet in je camera worden gedraaid.


Dan deze mondspray. Wat zou je nou met een mondspray moeten?
1 spuitje, en je adem ruikt niet meer naar dode vis, maar naar mint.
Hij is heel fijn, heeft een soort van kauwgomachtige mint-smaak, en is zuinig in gebruik.
Deze is 50 cent.

Deze travel kit is gewoon heel handig voor op reis!
Ook voor leuke diy's is 'ie heel praktisch.
Eigen handzeep maken? Dat kan!
Een lekkere lipscrub maken? Tuurlijk!
Hij is gewoon heel handig, en lekker voor in je tas.
Deze is tussen de 1 en 2 euro.

Klik-opening, draaidop en pompje.

Het is een vrij smal potje, maar erg handig.

Dit was het dan!
Hopelijk was het leuk, en misschien doe ik het wel nog een keer.