Pagina's

23 juli 2013

38 Beautyvragen Tag. ♥

Ik had deze tag gespot, en dacht eerst: Nee, dat doe ik maar niet.
Ik heb nu nog een tag, gewoon om wat meer mijn mening te geven.
Uiteindelijk ben ik er toch voor gegaan, ook door mijn eigen nieuwsgierigheid.
Hier komt 'ie!
Hoevaak was jij je gezicht op een dag?
1x per dag, of ik moet me vervelen, dan doe ik het ook soms in de ochtend.
Welk huidtype heb je?
Ik heb een gemengde huid, mijn T-zone is vet, daarintegen is de rest van mijn gezicht gewoon normaal, en heb ik soms wat droge plekjes.
Welke facewash gebruik je op dit moment?
Ik gebruik nu die van De Tuinen. (Geen idee hoe die heet.)
Scrub je je gezichtshuid?
1x per week, woensdag/donderdag, ligt eraan welke dag ik douche.
Welk merk gebruik je hiervoor?
Ik gebruik nu die van de Action, lekker goedkoop!
Welke dagcreme gebruik je?
Ik gebruik geen dagcrème.
Heb je sproeten?
Ja, niet heel veel. Gewoon 10 tot 20 sproetjes bij mijn neus.
Gebruik je een oogcreme?
Nee.
Heb of had je last van acne?
Nee, ik heb nu wel gewoon wat puistjes, maar echte acne heb ik niet, nooit gehad gelukkig.
Welke foundation gebruik je op dit moment?
De Bourjois Healthy Mix Foundation, waar ook een review van op mijn blog staat.
En welke concealer gebruik je?
Ik gebruik de Stay All Day Concealer van Essence.
Weet je wat de ondertoon van je gezichtshuid is?
Volgens mij geel, maar dat kan ik niet helemaal zeker zeggen.
Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind ze prachtig! Zelf ben ik er nog niet echt mee bezig, al heb ik al wel wat pakjes ingeslagen.
Wist je dat je je mascara elke 3 maanden moet verwisselen?
Ik weet het wel, maar ik denk er nooit aan. Ik hou me niet echt aan die regel.
Van welk merk is je mascara?
Mijn mascara is van Rimmel Londen.
Sephora of Mac?
Sephora heeft prachtige merken en producten, toch ga ik voor Mac, die zit nog in Nederland, en daar heb ik mijn prachtige blush Dainty vandaan.
Heb je een mac-pro card?
Nee.
Welke tools gebruik je voor het aanbrengen van je make-up?
Poederkwast, foundation kwast, blush kwast, oogschaduw kwast.
Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
De Essence I Love Stage Eyeshadow Base.
En voor je gezicht?
Niks.
Wat is jou favoriete oogschaduwkleur?
Een oude Essence oogschaduw, 32 Dazzling Flash.
Oogpotlood of eyeliner?
Ik ben zelf meer van de eyeliner, maar ben nu meer met oogpotlood aan het experimenteren.
Prik je vaak met een oogpotlood in je ogen?
Nee, eigenlijk helemaal niet zo vaak.
Gebruik je minerale make-up?
Nee, helemaal niks.
Welke lipstick kleur is jou favoriet?
NYX LSS 619 Flower.
En welke kleur lipgloss?
Essence Stay With Me Longlasting Lipgloss 03 Candy Bar.
Wat is jou favoriete blush op dit moment?
Sleek 926 Rose Gold, wauw wauw wauw.
Gebruik je liever drugstore make-up of wat duurdere merken? 
Ik gebruik zelf meer drugstore dan duurdere, gewoon omdat ik het zonde vind om voor een mascara 40 uit te geven, als je bij Essence ook een goede kan halen van bijna 3 euro. Zelf heb ik ook wel een kwart van mijn make-up stash duurdere merken, om mezelf soms wat te verwennen.
Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Nee, nooit.
Ben je een beetje klungelig als je je make-up aanbrengt? 
Volgens mij valt dat wel mee.
Aan welke make-up fout heb je echt een hekel?
Ik kan niks bedenken.
Hou je van felle make-up of natuurlijk ogende make-up?
Ik draag altijd nude make-up, soms een beetje kleur, maar felle make-up vind ik eigenlijk veel cooler.
Van welke celebrity vind je de make-up echt prachtig?
Taylor Swift vind ik altijd wel leuke make-up ophebben.
Stel: je moet de deur uit, maar je mag slechts 1 product gebruiken om je mee op te maken, welk product zou dat zijn?
Mascara, dat geeft een veel opgewekter effect bij mij.
Zou je het huis kunnen verlaten zonder make-up op?
Ja, dat zou ik wel kunnen, maar meestal doe ik gewoon wel mascara en oogpotlood.
Vind je dat je er zonder make-up nog steeds goed uitziet?
Ik zou het niet weten, ik vind dat ik er dan een beetje duf uitzie, haha.
Wat is, volgens jou, het beste make-up merk?
Ik vind Catrice wel heel fijn, maar ook Yves Rocher is een favoriet.
En als laatste: wat vind je van make-up?
Ik ben er blij mee. Je kan experimenteren, iedereen heeft zijn eigen stijl, en kan doen wat 'ie leuk vindt. Het kan je helemaal opfleuren, of gewoon voor de lol.
Neem deze tag gerust over, ik heb hem zelf niet bedacht.