Pagina's

21 juli 2013

My Mobile Tag. ♥

Soms krijg ik wat vragen over mijn mobiel.
Ik ben blij met mijn mobiel, hij heeft wel een beetje wat ik wil hebben.
Ik ga jullie wat meer over mijn mobiel vertellen met deze tag.
1. Welke mobiele telefoon heb je?
Ik heb de Samsung Galaxy TXT.
2. Hoe lang heb je deze al?
Vanaf mijn verjaardag, 8 februari.
3. Welke zou je graag willen hebben?
Ik heb niet echt een droomtelefoon, maar een iPhone bevalt me wel door het grote geheugen.
4. Kun jij makkelijk zonder je telefoon?
Het zou moeilijk zijn, maar het lukt me wel. Ik ben niet echt een telefoonfreak, maar heb wel het liefste mijn mobiel bij me.
5. Welke kleur is je telefoon?
Zwart, en mijn hoesje is crème/wit, rood en blauw.
6. Plaats hieronder een foto van je gsm, het mag ook een plaatje van internet zijn.
Zie hieronder!
De voorkant van mijn mobiel.
De achterkant met hoesje.