Pagina's

31 juli 2013

Review P2 Kabuki Kwast. ♥


Ik ben al een tijd op zoek naar een kabuki-kwast die er goed uitziet.
De een te duur, de ander te hard. Ik kon maar geen goede vinden.
In een shop-bui, gooide ik deze kwast van P2 zo in mijn mandje, zomaar!
Is het een miskoop, of een topper?
Het is van de limited edition: Summer Attack, het zit in een mooi plastic omhulsel.
Zo ziet de kwast eruit. Mooi formaatje, handiger dan zo'n grote kwast.
De haartjes en de vorm.

Er zijn ook grotere kabuki-kwasten, deze valt opzich wel mee.
Hij ziet er leuk en fijn uit! Maar werkt het ook fijn?
Hij werkt hartstikke fijn! Hij is zacht, laat geen haartjes los (tot nu toe), en neemt een goede hoeveelheid poeder op. Met normale poederkwasten (ronde), is het voor mijn idee net iets te weinig om mijn huid goed te matteren, maar deze doet zijn werk goed. Ik ben erg tevreden dat ik deze heb meegenomen, en ook deze ligt vanaf nu in mijn everyday bakje!

Deze kabuki-kwast heb ik gekocht in Duitsland (DM) en is 3 euro 45.