Pagina's

1 augustus 2013

Review P2 Eye Dream. ♥

,,Ik heb er zo'n spijt van'', zegt mijn zus als ze hier naar kijkt.
,,Waarom heb ik hem niet meegenomen?'' Zeurt ze nog steeds.
Deze oogschaduw is echt prachtig, de mooiste van allemaal.
Ik ben dol op de kleur, maar is het ook echt wat?
Of komt er maar een glinstertje vanaf?

Het heeft een hele onhandige verpakking, je kan zo langs de oogschaduw schaven.
Leuke namen voegen toch iets toe aan een product, vind ik!
'Kwijl' Oh, pardon! Wow, wat mooi.
Bovenste swatch: Gemengd.
Middelste swatch: De roze.
Onderste swatch: De goude.

Nu ik deze swatches zie, zou ik hem ook goed kunnen beschouwen als blush.
Ik zal het een keer proberen, misschien wordt het wat!
Maar wat een prachtige oogschaduw is dit.
Ik wil nu uit mij stoel springen en hem gelijk gebruiken!
Hij heeft goede pigmentatie, werkt fijn en geeft geen korreltjes, en wow wow wow.
Ik ben op en top positief, en zal mezelf als gek bestempelen als ik deze lelijk vind.
Dat is omdat ik dol ben op deze kleuren.
Ik heb geen negatief woordje te zeggen!

Deze oogschaduw-duo is verkrijgbaar in DM (Duitsland) en is 2 euro 95.