Pagina's

29 augustus 2013

Review Essence Blush Stick. 'Nieuw.' ♥

Ik ben al een tijdje opzoek naar een budget blush stick.
E.L.F. heeft er bijvoorbeeld een paar.
Maar nu komt Essence met 3 nieuwe blush sticks, ik review er 1 voor jullie.

Ik heb 030 Miss Peachy, zoals het al zegt; het is een mooie peachy kleur, hij neigt meer naar oranje.

Benieuwd naar meer? Klik dan verder.


Je draait de stick open door aan het kleinere stukje te draaien.

Dit is mijn wang zonder blush, maar wel met een beetje foundation.


Daar boven zie je een lichte gloed: 1 keer, uitgeveegd. Daaronder zie je een oranje vlek: 3 keer, redelijk uitgeveegd, en daarnaast zie je nog een stip, dat is 3 keer, niet uitgeveegd.


En zo is de kleur op mijn wangen. Je kan hem zelf opbouwen zoals je wilt, ik heb voor wat donkerder gekozen, omdat hij later nog een stukje lichter werd.

Ik wil nu al zo lang een blush stick, en nu heb ik er een. Is het zoals ik verwacht had? Ja! Het is een hele handige stick, die je gewoon mee kan dragen, en hij brengt fijn aan. Je hoeft alleen wat met je vingers te deppen en je bent al klaar. Hij geeft een mooie oranje swatch, maar op mijn wang lijkt hij meer iets van een peachy kleur weg te hebben. Deze blush stick is zeker het proberen waard. En wat ook leuk meegenomen is: Ze zijn er in drie verschillende kleuren: Oranje, roze, en nude/bruin. Dus voor ieder wat wils! Ik raad deze blush stick aan, al is hij wel wat klein voor de prijs, en moet je het er echt voor over hebben.

Deze blush stick is verkrijgbaar bij de Kruidvat en is 2 euro 59.