Pagina's

23 augustus 2013

Review Essence Glow Tinted Lip Balm. 'Nieuw.' ♥

Vandaag heb ik een review voor jullie, en dit is van de nieuwe collectie van Essence.
Het is de Essence Glow Tinted Lip Balm, in de kleur 02 Glam Up!

Er zijn 3 kleuren, 01, 02 en 03. Ik kocht 02, dat is de 'middelste' kleur.

Lees snel verder voor de rest van de review.


Het is een stick, wat wel opvalt is dat hij erg 'zweet', hmm.
(Dat kan misschien ook aan mijn kamer liggen, die toen aardig warm was.)

Dit is de swatch, hier heb ik 2 keer geveegd.
Een prima pigmentatie, mooi roze kleurtje.

Dit zijn mijn lippen zonder kleur.
Ik moet trouwens zeggen dat ik erg scheve lippen heb, de kanten dan.
De linkerkant op de foto is groter dan de rechter, ik vind het maar niks. ):

Doordat hij wat zachter was, was hij al een stuk ingedeukt, jammer!

2 keer gedaan, wow, goede pigmentatie.

Wat zijn dit leuke balsems zeg!
Ze hebben een heel mooi kleurtje, donker, middel en licht, je eigen keus!
Dit is zo'n mooi roze kleurtje, ik ben er dol op. Hij heeft een goede dekking, en werkt heel fijn.
Hij is lekker verzorgend, en laat een zacht laagje af op je lippen, die nog een tijdje bleef zitten.
De lippenbalsems overleven een drankje (nadat je ze al wat langer hebt gedragen), maar eten overleeft hij niet. Hij bleef bij mij (ik heb niks met mijn lippen gedaan) ongeveer 5 uurtjes zitten.
Ik ben erg tevreden over deze lippenbalsems, en ik zal hem zeker aanraden.
Ook zijn ze redelijk budget, maar dat is Essence eigenlijk (bijna) altijd wel.

Deze lippenbalsem is verkrijgbaar bij Kruidvat en kost 2 euro 39.