Pagina's

24 augustus 2013

Review Essence lipstick. 'Nieuw.' ♥

Deze keer heb ik van het nieuwe assortiment uit Essence: De vernieuwde lipsticks!
Ik heb er 1 gekocht, omdat deze me echt aansprak.
Wat hebben ze de verpakking verbeterd zeg, leuker.
Ik heb 01 Coral Calling, een mooi rood/roze kleurtje, iets donkerder-koraal, dat wel.

Benieuwd naar de rest van de review? Lees dan verder.


Ze hebben er nu een leuk logo in, en dan gewoon de 'normale' lipstick-vorm.
Dit is de swatch op mijn hand, hier heb ik 3 keer geveegd. Ook fijn om te weten: Deze lipsticks zijn goed om mee op te bouwen. Eerst een lichter kleurtje, en je kan zelf kiezen hoevaak je dat doet.

(Nogmaals: Mijn lippen zijn erg scheef, sorry, hier kan ik ook niks aan doen. ): ) In ieder geval: Mijn lippen zonder iets erop.
(Er zit een rode plek, dat is omdat ik te hard had geveegd met een doekje.)
Dit is de lipstick, hier ben ik 2 keer over mijn lippen heengegaan, en heb toen even met mijn lippen over elkaar heen gedaan.

Even nog een opmerking: Ik werk mijn lippen niet bij met een lipstick of wat dan ook, omdat als ik in de spiegel kijk, ik geen verschil zie. Pas bij de foto's valt het op. In ieder geval, is dit een prachtig kleurtje. Hij komt iets minder koraal over dan dat het leek, maar nog steeds een mooi kleurtje. Ik ben dol op deze lipstick, al wordt het niet mijn alledaagse lipstick. Hij blijft redelijk lang zitten, beter dan de vorige Essence lipstick, ongeveer 6 uurtjes, als je niks met je lippen doet. Voor de rest helpt het mijn lippen niet echt, maar worden ze zelfs wat droger. Deze lipstick raadt ik aan als je je daar niet zo aan ergert, en anders kan je misschien de vorige review bekijken, dat is een getinte lippenbalsem, verzorgend en een leuk kleurtje.

Deze lipstick is verkrijgbaar bij de Kruidvat en kost 2 euro 39.