Pagina's

15 september 2013

We hebben er allemaal wel is last van.. ♥

Je haar werkt niet mee, je outfit is toch niet zo leuk als je had gedacht en je huid is gewoon klaar voor een echte verwenbeurt, want dit gaat niet werken zo.
Nou, je hebt wel is een dagje waar alles wel zo'n beetje fout gaat. En ja hoor, vandaag is het mijn dag. Mijn huid is een ramp (gister ongeveer 3 concerten bijgewoond), mijn haar is futloos, en ja, mijn outfit is voor een lui dagje.
Al met al heb ik niks te klagen, want dit betekent een niks-doen-dagje. Hierbij verwen ik mezelf wel, en daar wil ik vandaag iets over schrijven, verwen jezelf lekker.

Nog meer verwentips, dan kan je verder kijken.


- Doe je haar lekker in een staart of knot, zo zit het niet in de weg en heb je er geen last van.
- Lekker maskertje, even scrubben, reinigende poriënstrip en gewoon lekker niks op je gezicht doen. Laat het even een dagje luchten en rusten.
- Trek lekkere comfy kleding aan. Het ligt aan het weer, maar nu trek ik lekker dikke sokken aan, een trui en een lekker zittende broek, dan is het al een stuk fijner.
- Hoef je niks te doen? Ga lekker in bed liggen met een boek, met de tv, met je tablet/mobiel of wat dan ook, maak desnoods huiswerk, het is lekker knus en warm in bed.
- Een lekker kop warme melk of chocolademelk is hartstikke lekker nu, hmm.
- Doe rustig aan en stress niet, dan lukt het allemaal een stuk makkelijker.
Hebben jullie nog tips, of dingen die je helpen de dag door te komen?