Pagina's

13 september 2013

You and Make-up tag. ♥

1. Welke foundation gebruik je?
Ik gebruik nu de Bourjois Healthy Mix Foundation in Vanilla.
2. En welke concealer?
De Essence Anti-Spot Coverstick in 01.
3. Weet je je ondertoon?
Ja, ik heb een gele ondertoon!
4. Wat vind je van nepwimpers?
Soms overdreven, maar meestal prachtig! Maar wat een gedoe, zeg. Ik begin er wel aan als ik ouder ben, hopelijk met wat meer geduld.
Nog meer? Lees dan verder.


5. Wist je dat je je mascara om de 3 maanden moet verwisselen?
Ja, dat weet ik! Alleen let ik er niet echt op. Als het effect van de mascara gaat veranderen, gooi ik hem wel weg, of als hij gaat klonteren.
6. Welke mascara gebruik je?
De Miss Sporty XXLong mascara in 001. Op zich een fijne mascara, maar ben op zoek naar een nog betere.
7. Sephora of MAC?
Ik heb 1 product van MAC, 0 van Sephora. En aangezien Sephora uit Nederland is, kies ik voor MAC.
8. Heb je een MAC-pro kaart?
Nee, ben het ook niet van plan, beetje té duur.
9. Welke make up tools gebruik je in je make up routine?
Beauty blender (dupe), kabuki kwast, wimperkruller, oogschaduwkwast.
10. Gebruik je een primer voor je oogleden?
Ja, de Essence I Love Stage oogschaduwbasis, en hij werkt goed voor mij.
11. Wat is je favoriete oogschaduw?
Ik kan niet kiezen, wel ben ik fan van Catrice oogschaduw, dus dan zal het wel 1 daarvan zijn.
12. Gebruik je een oogpotlood of een liquid liner?
Ik gebruik een oogpotlood, soms een liquid liner, maar dan ook heel soms.
13. Hoe vaak prik je met oogpotlood in je oog?

Haha, niet zo vaak! Een paar keer per jaar, 2 tot 3 keer.

14. Wat vind je van een losse oogschaduw?
Niks voor mij! Te onhandig, het wordt een troep, fall-out, en dan kan ik nog wel langer doorgaan. Ik laat losse oogschaduw maar gewoon liggen.

15. Gebruik je minerale make up?
Nee, helemaal niet. Ik heb ook nooit overwogen om het te proberen, ik hou het wel bij de normale.

16. Wat is je favoriete lipstick?
Colour Care 111 van Etos, ik heb hem genoemd in De Lipstick Tag, die staat ook op mijn blog. Ik moest even zoeken, want wist dat ik al besloten had.

18. Hou je van 'Drugstore make up'?
Ja! Ongeveer 85% van mijn make-up bestaat uit drogisterij make-up, ik ben pas 1 jaar bezig met echt make-up kopen, en ben pas 14, dus veel dure dingen bezit ik ook nog niet.
19. Heb je er ooit aan gedacht om make-up lessen te volgen?
Als ik eerlijk ben? Bijna niet. Bij sommige video's van make-up lessen ziet het er interessant uit, maar dat is uit interesse, niet omdat ik vind dat ik het nodig heb.

20. Noem een make-up misdaad die je haat.
Spinnenpootmascara, oh no. Ik kan er niet tegen. Bij mij moeten mijn wimpers goed gescheiden zijn, dat moet gewoon bij mij. Geen klontjes, alle wimpers apart, zo wil ik het.

21. Houd je van kleurrijke make up (lippen, blush, oogschaduw) of naturel kleuren?
Ik hou van een beetje kleur in een look. Niet te veel, maar een fel kleurtje kan natuurlijk wel mooi staan. 
22. Welke beroemdheid heeft altijd mooie make up?
Ik hou van de make-up van Taylor Swift en Ariana Grande.

23. Als je het huis uit kon gaan met maar een make up product op, wat zou het dan zijn?
Foundation, dat heb ik echt nodig! Ik heb anders hele erge: Wallen, ooievaarsbeet (nee, ik ben niet echt gebeten door een ooievaar) en gewoon oneffenheden.

24. Kan je het huis uit zonder make-up?
Ja, dat zou ik wel kunnen. Maar ik doe het alleen niet zo vaak, want make-up vind ik leuk om te doen, en met make-up op voel ik me wat beter.

 26. Vind je jezelf er goed uitzien zonder make-up?
k zeg niet dat ik mezelf mooi vind, maar ik vind eigenlijk dat iedereen er met make-up er goed uit kan zien, al is het op haar eigen manier (of zijn natuurlijk).

27. Wat vind jij het beste make-upmerk?
Hm, ik heb niet echt een voorkeur. Wel ben ik fan van Essence, Catrice, Bourjois en Yves Rocher. Heel veel drogisterij make-up, omdat we niet zoveel make-upwinkels in onze stad hebben.

28. Wat vind je van make-up?
Ik vind make-up hartstikke leuk, en vind ook dat ik wel het liefst make-up draag als ik uit huis ga. Maar ook vind ik het iets waar je je achter kan verbergen, of je kan misleiden. Een meisje met spinnenpoot mascara en dikke foundation, ziet er soms minder aardig uit dan dat ze eigenlijk is. Zulke dingetjes bedoel ik dan.

Neem hem gerust over als je hem nog niet hebt gedaan! Ik heb hem zelf niet bedacht, dus credits, naamvermelding etc. hoeft er niet bij.