Pagina's

20 oktober 2013

I'ts Talk Time: Plannen en proefwerkweek. ♥

Vandaag heb ik weer een update over mijn leven.
Ik wil het anders gaan noemen, ik vind update.. mweh, gewoon niet zo leuk.
Ik heb gekozen voor 'It's Talk Time' omdat het in me op kwam en het een leuke naam vind.
Dit wil ik één keer in de 2 weken gaan doen, voortaan met een vlog erbij!
Dus dan kan je een paar stukjes verwachten waarin ik gewoon vlog.

Ben je benieuwd naar meer? Lees dan verder.

Laten we beginnen met het eerste: Plannen.
Ik had ingepland dat ik elke dag in de week wat zou posten.
Ik heb het nu drukker, en wil het dit jaar goed doen voor school.
Ik wil dan ook niet dat ik niks plaats en dat ik school de schuld geef, als ik ook kan plannen.
Ik wil daarom 3 dagen in de week wat gaan posten, wat ook redelijk veel is.
Zo hou ik genoeg inspiratie over, en blijf ik op vaste dagen bloggen.

Ik ga op deze dagen wat posten:
- Dinsdag.
- Vrijdag.
- Zondag. (Hierop komt dus: It's Talk Time, en nog een vlog erbij.)

Laten we nu overgaan naar de proefwerkweek.
Dat hartje bij de titel, gaat daar zeker niet over.
Voor diegene die de proefwerkweek niet kennen:
Dit is een week die vol zit met toetsen, voor (bijna) alle vakken om precies te zijn. Behalve tekenen, muziek, handvaardigheid etc. want daar kan je geen proefwerk over hebben.

In de tweede ging het niet zo goed tijdens de proefwerkweken (een paar 4en), dus wil ik mij en mijn ouders blij maken, en begin al vroeg met leren, om goede cijfers te gaan halen. Ik wil het ook makkelijk voor mezelf maken. Want ja, een 4 ophalen is best moeilijk.

Dit keer dus nog geen vlog, maar in de volgende wel!
Ik weet nog niet wat ik op dinsdag en vrijdag ga posten, dus dat staat open.