Pagina's

25 oktober 2013

Music In My Life #1: One Direction & MKTO. ♥


Vandaag heb ik iets nieuws, genaamd: Music In My Life.
Dit zijn mijn favoriete liedjes van dit moment.
Het zijn er gemiddeld 5, soms wat minder en soms misschien wel meer.

Laten we beginnen met: One Direction.
Ik ben al een lange tijd fan van One Direction, en elk liedje vind ik heel leuk.
Ik begon meer open te staan voor andere liedjes, want ik was helemaal geobsedeerd door 1D.
Tot 1 dag, ik weer werd geïnfecteerd door: De One Direction Infection.
Ik kreeg te horen dat ik naar het concert van 24 juni mag!
We staan in het voorste vak, dus erg dichtbij.

Benieuwd naar nog meer liedjes en de liedjes van One Direction? Kijk verder.


Ik luister deze liedjes van hun nu graag:
- Best Song Ever. (Benieuwd? Klik hier)
- Kiss You. Lijkt je leuk? Klik hier)
















Dan MKTO.
Misschien wat minder bekend, maar alsnog hele leuke liedjes.
Ik vind Thank You al langer een leuk liedje, en ben sinds een paar dagen ook verliefd op Classic. Deze twee liedjes maken me heel vrolijk, en vind ik ook leuk.

Ik luister deze twee liedjes van hun nu:
- Thank You. (Wil je hem luisteren? Klik dan hier)
- Classic. (Leuk hè? Nog niet geluisterd? Nou, klik maar hier)

















Als laatste Ariana Grande.
Ik vind haar helemaal geweldig, en ze ziet er ook niet verkeerd uit.
Sommige liedjes van haar vind ik geweldig, en sommige spreken me niet zo aan.
Deze keer heb ik een rustiger liedje gekozen dan de vorige 4.
Deze luister ik meestal als ik toch iets wil luisteren, maar hoofdpijn heb.

Ik luister deze nu graag:
The Way. (Hihi, ook deze is leuk hoor! Klik maar hier)

Achter de liedjes staan klikbare links, naar de liedjes.
Zo kan je ze zelf luisteren!

Heb jij nog leuke liedjes?