Pagina's

12 november 2013

Mijn 5 favoriete producten bij Webstash. ♥

Zoals jullie in een eerdere post al zagen, heb ik een interview gehad met de eigenaresse van Webstash. Als je wat meer te weten wilt komen over haar, ga dan even naar de vorige post. Nu wou ik graag mijn 5 favoriete producten uitkiezen. Hierbij zie je: Een foto, mijn mening, de prijs en de link.
Allereerst deze superschattige ringen. Je kan er 1 uitkiezen, de gouden of de zilveren. Ik zou voor de gouden gaan. Deze kosten 4 euro 95, wat een leuke prijs is. Er staat dus 'love' in de ring verwerkt, cute.

  Klik hier om bij deze ringen te komen.


 Benieuwd naar mijn andere favorieten? Kijk lekker verder.


Dan deze prachtige ketting. Meestal ga ik voor andere kettingen, maar deze spreekt me echt aan. Hij is goud, en ziet er prachtig uit. Het lijken (zoals de naam al zegt) wel op vleugeltjes. Deze kost 6 euro 95, wat ook een mooi prijsje is voor zo'n ketting.


Je kan
hier 
klikken, dan ga je naar deze ketting.





Dan dit leuke vestje met een aztec-printje. Hij is oversized, en kan in de kleur zwart of wit gekozen worden. Heel lekker voor de herfst, en misschien zelfs nog wel in de winter. De maten zijn vanaf XS tot XL, dat is fijn. Dit vest kost 24 euro en 95 cent, wat best meevalt voor zo´n vest.
Benieuwd naar dit vest? Klik hier.
 Dan iets waar ik al een hele tijd naar op zoek ben. Een goedkope, elektronische reinigingsborstel. Deze heeft maar liefst 5 opzetstukjes, allemaal met verschillende texturen. Hij werkt op 2 batterijen. Sla zeker je slag als je net zoals ik benieuwd hier naar ben.
Leuk toch? Hier kan je het vinden.
Dan als laatste maar zeker niet de minste: Deze prachtige tas. Deze tas is zwart, en heeft rond de onderkant studs. Voor de rest heeft het gouden details. Deze tas is gewoon simpelweg prachtig, en als ik hem tegen zou komen in de winkel, was ik verkocht. (En de tas ook.) Deze is 39 euro 95, wat redelijk duur is voor een tas (voor mij dan), maar hij ziet er wel heel leuk uit!

Wat een plaatje. Klik hier voor deze tas.
En dat waren de 5 producten. Ze hebben nog veel meer producten, dus ben je benieuwd geworden? Neem zeker even een kijkje bij Webstash.