Pagina's

26 november 2013

Review Pupa nagellak. ♥

 Ik heb onderlaatst een pakketje binnengekregen met leuke spulletjes die ik heb ontvangen van Skinpharma. Over dit nagellakje wou ik graag een review over schrijven, omdat hij me blij verrast heeft.

Ben je benieuwd naar deze nagellak? Lees verder.


Het heeft een mooie zilveren dop, met het Pupa-merk erop. Voor de rest is het een simpele verpakking, en zit er 5 ml in.

Mijn pink met 1 laagje.

Mijn pink met 2 laagjes.

Het is een paarse glitternagellak, met roze en zilveren glitters. Het is een leuk glitterlakje voor de Kerst, want dan zijn glitters weer helemaal in. Het is niet mijn favoriete kleur, maar wel heel leuk om in mijn collectie te hebben. Ik raad deze zeker aan, maar vergeet zeker niet om even bij de andere producten te kijken van Skinpharma.

Je kan hier klikken, dan kom je op de site van Skinpharma met het desbetreffende product. Op deze site kost hij 6 euro 50.