Pagina's

28 november 2013

Shoplog Kruidvat 1+1 gratis actie. ♥

 Vandaag heb ik een shoplog voor jullie! Ik heb 10 producten gekocht, en een paar voor mijn zus voor Kerstmis. Ik ga nog niet vertellen wat, anders dan weet ze misschien al wat voor haar is.

Ben je benieuwd naar wat ik heb gekocht? Lees verder.


Allereerst kregen we er Sinterklaas-cadeaupapier bij, haha! Ik doe er zelf niks mee, maar vind het wel leuk om te krijgen.
Deze oogschaduw van Catrice vind ik prachtig. Een beetje een paars kleurtje, met gouden glitters. Hij heet Plum Up The Jam. 2 euro 89.
Dan deze prachtige highlighter. Deze heeft zilveren shimmer en heet 01 Chill Out. 1 euro 69.
Hier heb ik de Essence All About Matt poeder. Dit is een poeder die je gezicht matteert, zonder kleur af te geven. Ik heb deze al, maar hij begint kapot te gaan, dus vond het wel handig dat ik hem nu opnieuw kon kopen met korting. 2 euro 99.
Ik heb zoveel kleuren nagellak, maar zwart niet. Ik vond het wel handig om te hebben. Ik heb op de Essence-site de naam opgezocht, volgens mij: 144 Black is Back. Het kan best verkeerd zijn, sorry. 1 euro 69.
Ik moest nog 1 ding uitkiezen, omdat ik anders 9 producten had. Daarom heb ik voor deze Nail & Cuticle Butter Stick gekozen van Essence. Hij is erg fijn! 1 euro 99.
Iets wat ik al lang wilde proberen, maar nooit de behoefte had om het te kopen. Dit zijn Essence Express Dry Drops. Hierdoor droogt je nagellak sneller op. 1 euro 99.
Dan een prachtige nude lipstick van Catrice. Ik heb er 1 voor mij en 1 voor mijn zus gekocht, het kan deze zijn, of de volgende. Hey Nude! is wat meer een licht zalmkleurtje vergeleken met The Nuder The Better. 3 euro 99.
Dan hier de welbekende: The Nuder The Better. Ook deze is een mooie nude lipstick, ook van Catrice. Deze is meer een oudroze kleur. 3 euro 99.
Dan deze prachtige Catrice lipgloss. Het is een roze kleur, met gouden shimmer. (Zie volgende foto.) Het is de Infinite Shine lip gloss. 2 euro 99.
Wow, kijk die gouden shimmer!
Dan blijft als laatste deze prachtige nagellak over van Catrice. Oh My Goldness! is een prachtige gouden kleur, perfect voor de feestdagen. 2 euro 89.