Pagina's

10 december 2013

OOTD: Gold & Mint In The Air. ♥

 Vandaag een OOTD met veel goud- en mintkleuren. Het is eigenlijk al een beetje te koud voor deze outfit, maar het wordt alleen maar kouder en moest hem nog 1 keer dragen, voordat ik hem in 2014 pas weer kan dragen.

Benieuwd naar de rest? Klik even verder.


Allereerst had ik deze oudgouden camera-oorbellen in. Deze komen van een setje, volgens mij van de V&D/C&A. (Kan ze nooit uit elkaar houden)
Dan had ik deze prachtige gouden ketting om. Het is de helft chain, en de andere helft een gewone ketting. Deze ketting heb ik ontvangen van een bedrijf, maar ze hebben ze zelf niet in hun webshop. Geen idee waarvandaan dus.
Hier show ik nog even mijn tas. Het is een zwarte tas met gouden accessoires. Hij komt bij de Schoenen Reus vandaan, en is ook te zien in een shoplog op mijn Youtube.

Dan heb ik dit prachtige mintgroene blousje aan van de Only, al heb ik hem gekocht bij de Vero Moda. Hij heeft opgerolde mouwtjes, en twee zakjes, ook weer met gouden details. Ook heb ik mijn oortjes in, deze zijn donkergroen en van Pioneer.
Als allerlaatste (de schoenen doe ik (bijna) nooit) deze donkergroene broek. Deze is van de H&M, en vond dat deze broek het hele thema wel afmaakte.