Pagina's

20 februari 2014

REVIEW Etos Higlighting Illuminizer

 Tijdens mijn verjaardag ontving ik een cadeaubon voor de Etos, en heb onder andere deze highlighter gekocht. Er zijn 3 kleuren: Roze, Bronze en Gold. Ik heb de kleur Gold gekozen.
Ben je benieuwd naar deze highlighter? Klik verder.


De highlighter heeft een kleine opening, zo kan je het met de juiste hoeveelheid aanbrengen. Voor de rest heeft het een simpele verpakking, je kan de kleur goed zien en is wel leuk.
Je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig. Dit is misschien zelfs iets te veel. Daardoor is deze highlighter zuinig in gebruik, handig! Ook verdeeld het fijn. Ik gebruik mijn vinger, maar je ken ook een kwast gebruiken.
Hier heb ik het druppeltje van hierboven uitgeveegd met mijn vinger. Deze swatch is in het zonlicht. Je ziet mooie gouden glitters, en voor de rest heeft het geen speciale kleur. Een mooie gouden gloed, ik hou ervan.
Dit is dezelfde swatch als hierboven, maar dan in de schaduw. Je ziet nog steeds wel de gouden gloed, maar voor mij is het mooiste wel weg. Alsnog is het een mooi kleurtje.

Ik vind highlighters sowieso stukken beter in de zomer, maar vooral deze vind ik in het zonlicht prachtig. Hij geeft een mooie gouden gloed, en je kan het gewoon over je blush aanbrengen, zonder dat het een andere kleur geeft of het vervaagt. Ik vind dit een hele mooie highligter.

Deze highlighter is verkrijgbaar bij de Etos en is 2 euro 99.