Pagina's

27 februari 2014

REVIEW Sleek Storm palette

Sleek is (volgens mij) bij iedereen wel bekend, en vooral om de palettes. Ik heb laatst bij het BFF event dit palette gekocht, en wou er graag wat over schrijven. Al zijn er al meer reviews over dit palette, wou ik toch mijn ervaring met dit palette delen.

Ben je benieuwd naar dit palette? Klik dan op 'Lees verder.'


 Zo ziet het palette eruit, een paar mooie naturel-kleuren, maar ook wat meer bijzondere kleuren. Er zit in het palette 3 matte kleuren, de rest is shimmer.
 Dit zijn de swatches van de bovenste rij van het palette. De shimmer-kleuren zijn goed gepigmenteerd, en hebben een mooie glans. Alleen de matte kleur valt erg tegen. Ik had een gepigmenteerde kleur verwacht, maar het kan eventueel als basiskleur wel goed van pas komen. Jammer genoeg kruimelt de gouden kleur een beetje, maar dat kan ook bij het aanbrengen gebeurd zijn, want de anderen kruimelen niet.
 Dan zijn dit de swatches van de onderste rij van het palette. Hier ben ik wel tevreden over. De eerste vier kleuren vind ik prachtig, mooie kleur en super gepigmenteerd. De laatste twee kleuren zijn matte, en deze zijn wat beter dan de vorige matte kleur. De bruine is wel oké, maar had het nog een tikje donkerder verwacht. Maar ach, ik zeur soms iets te veel. De zwarte oogschaduw is goed gepigmenteerd.
Dit Sleek Storm palette is bij meerdere (web)winkels verkrijgbaar en is 9 euro 99.