Pagina's

6 juli 2014

OOTD: Silver Lace Shorts



Ik heb een paar dagen problemen met mijn blog: Ik kon geen foto's plaatsen, hij laadde alleen maar en plaatste niks. Ik heb nu een andere browser, en hij werkt weer super! Een paar dagen geleden heb ik met Arlette een OOTD gefotografeerd. Dit is het resultaat.

Ben je benieuwd naar mijn OOTD? Klik dan even op Lees verder.



Er was een bruggetje, die leidt naar een kinderboerderij. Wij noemden het altijd het Hertenkamp. Achter ons was een riviertje, met allemaal eenden. Hier zit ik op de brug. 


Het was vrij warm, maar ik trek pas mijn slippers aan als het een paar dagen na elkaar rond de 20 graden is.  Hier heb ik mijn Nikes aan, ik weet niet de precieze naam, maar er staat SB achter, dus daar hou ik het maar op.  
Ik heb mijn ogen vrijwel de hele tijd dichtgeknepen, want ik kan niet zo goed tegen fel licht. Daarom kan ik soms een beetje moeilijk kijken, haha. In ieder geval hou ik van deze achtergrond, het is mooi groen. 


Ik heb een short aan van de H&M, van vorig jaar. Ik weet dus niet of hij er nog is, of dat er een soort gelijk broekje is. In ieder geval is hij lang genoeg, en is hij een beetje kapot. Ik vind dit broekje zo leuk!

Ik heb een blousje aan van de New Yorker, met een kanten achterkant. Nou, een stukje: De bovenkant. Het blousje schijnt een beetje door, maar met een gewoon zwart hemdje gaat het goed. Ook dit blousje is van vorig jaar. 


Hij heeft zilveren details, bijvoorbeeld deze 'driehoekjes' bij het kraagje. Ik vind dit zo schattig. Jammer dat ze niet goud zijn, want goud vind ik mooier dan zilver. Dit is trouwens mijn favoriete kledingcombinatie in de zomer: Dit blousje en die short. 


Nog even een foto van het riviertje met de eendjes erin. Er waren ook babyeendjes, zo schattig. Ook op het gras zaten veel eenden.