Pagina's

2 april 2014

REVIEW: Miss Sporty & Action

Deze keer heb ik een gezamenlijke review voor jullie! Het nagellak remover potje van de Action, en een sneldrogende topcoat van Miss Sporty. Beiden nagel-gerelateerd dus. Een sneldrogende topcoat is altijd handig, en veel mensen vinden de nagellak remover potjes fijn. Ik ben benieuwd!

Ben jij ook benieuwd? Klik op 'Lees verder.'


Laten we beginnen met het potje van de Action. Het is dus het welbekende potje, met een sponsje en nagellakremover erin. Je houdt je nagels er een paar seconden in, draait eventueel rond en je nagellak is weg! Klinkt simpel toch? Ik heb het voor deze review op normale nagellak getest, maar ik heb voor mezelf ook een keer de glitternagellak getest.

Ik heb hier 2 laagjes nagellak aangebracht, en daaroverheen de Miss Sporty topcoat. Het verwijderen ging vrij gemakkelijk. Ik draai mijn vinger ongeveer 10 keer rond, en mijn nagellak is eraf! Wel laat de spons wat kleine stukjes los, misschien omdat ik hem al wat vaker heb gebruikt, maar het is wel iets waar ik op let. Voor de rest blijft het sponsje wel goed zitten in het potje, en zit er voldoende nagellak remover in.

Dit is mijn nagel na het verwijderen van mijn nagellak. Zoals jullie al zien is het wat droog, maar dat is eigenlijk altijd wel als je met nagellak remover werkt. Met glitterlak gaat het wat moeilijker. Je moet wel 30 seconden draaien, en de grove glitters heb ik zelf moeten verwijderen. Voor de rest is het heel gemakkelijk, en ook erg budgetproof.

Deze remover kost 1 euro 49 en is verkrijgbaar bij de Action.
Dan iets wat ik er toch even bij wou doen. De Turbo Dry Top Coat van Miss Sporty. Het is een transparante top coat, maar er zit een leuk blauw kleurtje bij. Deze top coat zou dus binnen 1 minuut drogen. Wat heel handig is als je haast hebt, of gewoon niet zoveel zin hebt om te wachten. Ik heb mijn 2 lagen met nagellak laten drogen totdat het droog was, zodat ik het goed kan testen.
Ik zal kort zijn: Hij droogt binnen 1 tot 2 minuten, als je de 'vorige' lagen goed laat drogen. Voor de rest zorgt hij dat de nagellak minder snel chipt. Erg fijne top coat!

Deze top coat is 2 euro 99 en is verkrijgbaar bij de Etos.