Pagina's

24 juni 2013

Limited Edition Catrice: Glamazona. ♥

Vandaag is de eerste keer dat ik zoiets post, maar ik ga vandaag iets schrijven over een limited edition die nog moet komen.
Deze keer is het van Catrice, omdat sommige dingen me echt aanspraken, en ik ze graag met jullie wou delen.
Er komen ook soms reviews van LE-producten voorbij, die kun je vinden bij: Reviews.
De Limited Edition heet: Glamazona.
Dat komt van Amazone, en Glam, van Glamour.
Je kan de Limited Edition verwachten rond juli en augustus.
Veel kleurtjes, printjes en op en top zomer, dat moeten we verwachten van deze LE.
Absolute Eye Colour.
C01 I Got The Flower! - C02 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum - C03 Jungle Treasure - C04 cARMOURflage
Allereerst moet ik toch even kwijt: Wat een superschattige opdruk hebben deze verpakkingen! Een mooie, felle paarse kleur die vast een wow-effect aan je look geeft, een zomerse gele kleur, een donkere metallic bruin-groenige kleur, en een donkere metallic mosgroene kleur. De laatste 2 kleurtjes doen me toch eerder denken aan de herfst. €2,89
Liquid Gold Topper.
C01 Jungle Treasure
Gold goddess in tha house. Deze topper kan je voor je gezicht, ogen en je hele lichaam gebruiken. Ik raak er niet echt gecharmeerd door, en zal vast bomvol glitters zitten. Al is dit niet zomaar iets! Het heeft een bepaalde werking waardoor het snel opdroogt, het is een soort vloeistof. €3,99.
Lip Colour Pen.
C01 I’m A Survivor - C02 I Got The Flower!
Deze 'lipsticks' hebben mooie, eyecatching kleuren. Ze spreken me erg aan, maar zelf zou ik er niet voor gaan. Wel vind ik dit een beetje duur, i.v.m. de normale Catrice lipsticks. €4,99.
Defining Blush.
C01 I’m A Survivor - C02 I Got The Flower!
Deze blushes lijken verdacht veel op de Colour Pens. Ze hebben ook dezelfde naam, superleuk om dus te matchen. Vooral de bovenste blush spreekt me erg aan, zo'n kleurtje zie ik niet dagelijks. De andere is een donkerroze blush, ook mooi, maar niet iets wat ik zou moeten hebben. En wat een superleuke opdruk, en een superschattige zebra-print in de blush! Een goede prijs voor deze blushes. €3,99.
Ultimate Nail Lacquer.
C01 Dirty Liana - C02 I Got The Flower! - C03 I’m A Survivor - C04 Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum
De paarse en gele lakjes zijn dezelfde kleurtjes als de Absolute Eye Colour, het rode lakje lijken op de rode Defining Blush en Lip Colour en dan de outsider maar voor mij echt het mooiste: Dirty Liana. Ook de gele lijkt me heel mooi, de rest vind ik een beetje mwah. € 2,99.
Crocodile Cracker.
C01 cARMOURflage
Er is een crackle-lakje in deze Limited Edition. Aangezien het Crocodile Cracker heet, denk ik dat je een soort van krokodillen-crack krijgt, i.p.v. een normale. Als dat zo is, zou het nog wel een leuke touch geven. Al vond ik wel dat het lakje ietsjes donkerder en minder glitterig mocht, dat zou denk ik toch een mooier effect geven. € 2,99.
Over het algemeen lijkt het me wel een oké LE. Toch ben ik over een paar dingen wel benieuwd: Lip Colour Pens, Defining Blush: I'm A Survivor, en de Absolute Eye Colour: Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum. Ook wil ik nog wel gaan voor de 2 Ultimate Nail Lacquer's: Dirty Liana en Lime Heart Is Beating Like A Jungle Drum.
♥