Pagina's

25 juni 2013

Vakantie-nieuwtjes! ♥

Hi iedereen!
Zoals jullie in deze post van Laura kunnen zien, heeft zij al wat vakantie-tips geschreven.
Nu ga ik wat over mijn vakantie schrijven, en wat ik nog voor de rest wil doen.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik nog helemaal geen vakantie heb!
Ik zit op de middelbare, en woon in het midden van Nederland.
Ik heb woensdag de 26e nog een proefwerkweek, dus het kan zijn dat er veel ingeplande artikelen komen.
Laten we even doorgaan hoe het zit met de 26e.
Ik sta nu 3 tekortpunten (3 x 5,4) dus dat betekend dat ik wordt besproken.
Doe ik het deze proefwerkweek goed en sta ik er nog maar 2, kan ik gewoon over naar HAVO 3.
Daarom is het belangrijk voor mij dat ik nu goed mijn best doe, en daarom artikels inplan.
Ook ga ik alvast wat video's vooruit filmen, en zijn het geen video's waar ik een uur mee bezig ben om te bewerken en een dag om te filmen.
Maar, in de vakantie komen er heel veel posts en video's!
Ik ga niet op vakantie, maar ik ga wel gewoon weg. (Naar de camping, familie, vrienden.)
Daarom kan ik dan niet full-time aan mijn blog en Youtube werken.
Maar: No break for me!
Ik ga gewoon lekker door met bloggen, en zal zorgen dat in een week sowieso 5 artikels online komen.
Ook ga ik gewoon fijn door met filmpjes maken.
Dus jullie kunnen nog genoeg van me verwachten!
Aangezien ik bijna nooit echt op vakantie ga (uit Nederland), ben ik een expert in thuisblijven, maar toch doen wat ik leuk vind.
Daarom ga ik verder in op Laura's artikel, die er trouwens een topartikel van heeft gemaakt!
1. Laat je creatieve kant zien en ga knutselen, tekenen of probeer is wat op de computer.
2. Heb je een blog? Of wil je er een beginnen? Probeer het gewoon, het is echt de moeite waard.
3. Hou een spa-dag. Maak een voetenbadje, maskertje op, nagels doen. Alleen, met je zus, moeder, vriendinnen, of wie dan ook!
4. Geef elkaar (jij en je vriendinnen / zus(sen) een make-over, maak elkaar summer ready.
5. Sleepover! In de vakantie kan je lekker lang logeren, je hoeft niet naar school en kan lekker lang opblijven. Kussengevecht, filmpje, maskertje, klaar!
Nou, dat waren mijn tips.
Ik wou dit er nog bij doen, omdat ik zulke dingen altijd wel leuk vind om te doen!
Zelf voer ik 1, 2 en 5 uit!
Misschien laat ik nog wel iets van 1 zien in een post of een filmpje, maar dan moet het eerst goed uit pakken.
In ieder geval wou ik hier toch even een post over maken.
Iedereen die al vakantie heeft: FIJNE VAKANTIE!
En diegene die dat nog niet hebben: Ik snap hoe je je voelt.. ):