Pagina's

27 juni 2013

Review: De sieraden van Kralenhoekje.nl! ♥

Nog steeds opzoek naar die leuke oorbellen, of dat hele schattige armbandje dat je toen niet besloot te kopen.
Dan moet je toch is kijken op Kralenhoekje, daar heb je veel variatie in sieraden.
Maar ze hebben niet alleen sieraden, ze hebben nog veel meer:
- Kralen.
- Bedeltjes.
- Allerlei handige spulletjes om zelf je eigen sieraden te maken.
- Draden en lintjes.
- Spikes.
- En nog meer, dus het is echt even de moeite waard!
Ze hebben goedkope dingen, en daarboven op bij sommige producten ook nog korting!
Ook komen er vaak nieuwe spulletjes in de winkel, dus genoeg om van te genieten.
Ik heb een armband mogen ontvangen, en wou er graag een artikel over schrijven.
Dit is de armband: Het heeft zwarte, glimmende parels, en heeft mooie sleuteltjes en verbindingen als versiering, ik vind hem echt prachtig!
Tada! Het glimt echt enorm, leuk.

Er zijn vier sleuteltjes, twee grote, en twee kleinere, de sleutels zijn echt superleuk en gedetailleerd.
Ik moest het toch even laten zien: Dat swirly effect is zo leuk bij het slotje.

Ik ben dol op deze armband!
Hij is heel mooi gedetailleerd, en ik ben weg van de glimmende zwarte pareltjes.
Wat wel jammer is, is dat de armband megagroot is, en je hem niet kan verstellen.
Mijn moeder gaat proberen om een paar pareltjes weg te halen, maar het lijkt niet te doen, door de sluiting die erbij zit.
Het is dus handig als je dunne polsjes hebt, dat je een beetje op de grootte let.
Bij mij (als ik mijn arm naar beneden hou) rolt hij zo van mijn pols, en valt hij op de grond.

Neem zeker even een kijkje op Kralenhoekje.