Pagina's

4 juli 2013

Mijn favoriete sieraden. ♥

Ik zie altijd op video's of OOTD's zulke leuke sieraden!
Zelf heb ik ook wat complimentjes gekregen, bedankt.
Ik wou vandaag mijn favoriete sieraden laten zien, om mijn stijl te delen.
Oorbellen doe ik niet, daar kan ik echt niet tussen kiezen.
In ieder geval moet een sieraad bij mij meer grappig of raar zijn, dan mooi.
Ik hoef geen diamanten of parels, van mij mag het iets 'grappiger'.
Ik kan mijn stijl niet helemaal uitleggen, maar ik hoop dat jullie het snappen.

Ringen:

Ik heb voor elke categorie drie sieraden uitgekozen.

Allereerst deze Aztec-ring.
Hij komt van Beautiful-Bijoux.
Er staat een unboxing online op: beautyxdenise.

Dan deze Bunny-ring van de Claire's.
Als je hem om hebt staan de oortjes naar boven, hoe cute.

Als laatst deze snorrenring.
Deze heb ik voor mijn verjaardag gekregen.
Het is een groene snor, met twee ringen.

 Armbanden:

Ook hier heb ik weer drie sieraden uitgezocht.

Dit is een zilveren armband met bedeltjes.
Alle bedeltjes zaten er al op, behalve het dobbelsteentje, die je hier vooraan ziet.
Deze komt van de Lucardi, maar het was al een jaar of twee geleden.

Hoe cool!
Een spike-armband, een zilveren.
Ik heb deze op de markt gescoord voor 0,50 cent.

Dan de laatste armband.
Deze heb ik onderlaatst mogen ontvangen van Kralenhoekje.
Er staat een review van, dat is de post hiervoor.
Ik ben echt dol op de sleuteltjes.

 Kettingen:
Hier heb ik drie verschillende kleuren kettingen gekozen.

Allereerst dit (rosé)gouden kettinkje van Brcltsandmore.
Het is een heel klein, subtiel kettinkje.

Dan dit zilveren beertje.
Deze komt van Bijou Brigitte.
Hij heeft een superschattig roze steentje bij zijn buikje.

Dan als laatste deze gouden of bronsachtige ketting.
Ik heb hem gekocht bij Amy Bijoux.
Hij heeft allerlei leuke kleurtjes, en ik draag hem heel vaak bij mijn uilen-trui.